Ajankohtaisia uutisia, kirjoituksia ja ajatuksia meitä koskien.
-
Aamupalaseminaari: vastuullisuus yrityksen menestystekijänä
Yrityksiltä vaaditaan yhä kasvavaa vastuullisuutta niin asiakkaiden, sijoittajien kuin lainsäädännönkin taholta. Kuinka omaa vastuullisuutta voi todentaa ja miten siitä kannattaa…
-
Kun muu maailma huutaa keskellä kaaosta, markkinointi erottuu tarjoamalla faktoja ja mielenrauhaa
Yhteiskunnallinen vuoropuhelu on muuttunut huutamiseksi. Asiat on heitetty taka-alalle, ja ihmisten egot ovat ottaneet komennon. Se on uhka, mutta markkinointialalle…
-
Nostalgia voi olla brändille käyttämätön valttikortti
Aikana, jolloin kulttuurimme katsoo mieluiten omaan menneisyyteensä, törmäämme nostalgiaan kaikkialla. Myös brändit voivat herättää sen avulla vahvoja tunteita. TEKSTI: MIIKKA…
-
Mainosala vaatii jatkuvaa uudistumista, myös opettajalta
Suomen ainoa puhtaasti mainonnan suunnitteluun keskittyvä korkeakoulututkinto vetää Turun AMK:n Taideakatemiaan mainonnan tulevaisuuden lahjakkuudet. Lehtori Minna Teittiselle heidän opettamisensa on…
-
Teija Himberg on Hansdotterin uusi brand strategy director
Pitkän ja nousujohteisen uran Avidlyssa tehnyt Teija Himberg aloitti elokuun alussa strategisen markkinoinnin suunnittelutoimisto Hansdotterin ensimmäisenä brand strategy directorina. Himbergin…
-
Mainostoimisto ei ole aina muutoksen este, mutta hidaste se useimmiten on
Polte oman mielipiteen ilmaisuun tukahduttaa kyvyn kuunnella. Tunnustan itsekin istuneeni asiakaspalavereissa, jossa en ole suostunut kuulemaan, mitä minulta pyydetään, kirjoittaa…