Ajankohtaisia uutisia, kirjoituksia ja ajatuksia meitä koskien.
-
Klikkiotsikko ei ole tie lukijan sieluun – eivätkä tyhjät markkinointilupaukset kuluttajan omaan
Minusta on tullut pakon edessä ulospäinsuuntautunut ja kantaaottava ihminen. Yksikään kestävimmistä ihmissuhteistani ei kuitenkaan ole syntynyt huomiotalouden rajoja venyttämällä. Sama…
-
Aamupalaseminaari: vastuullisuus yrityksen menestystekijänä
Yrityksiltä vaaditaan yhä kasvavaa vastuullisuutta niin asiakkaiden, sijoittajien kuin lainsäädännönkin taholta. Kuinka omaa vastuullisuutta voi todentaa ja miten siitä kannattaa…
-
Kun muu maailma huutaa keskellä kaaosta, markkinointi erottuu tarjoamalla faktoja ja mielenrauhaa
Yhteiskunnallinen vuoropuhelu on muuttunut huutamiseksi. Asiat on heitetty taka-alalle, ja ihmisten egot ovat ottaneet komennon. Se on uhka, mutta markkinointialalle…
-
Nostalgia voi olla brändille käyttämätön valttikortti
Aikana, jolloin kulttuurimme katsoo mieluiten omaan menneisyyteensä, törmäämme nostalgiaan kaikkialla. Myös brändit voivat herättää sen avulla vahvoja tunteita. TEKSTI: MIIKKA…
-
Mainosala vaatii jatkuvaa uudistumista, myös opettajalta
Suomen ainoa puhtaasti mainonnan suunnitteluun keskittyvä korkeakoulututkinto vetää Turun AMK:n Taideakatemiaan mainonnan tulevaisuuden lahjakkuudet. Lehtori Minna Teittiselle heidän opettamisensa on…
-
Teija Himberg on Hansdotterin uusi brand strategy director
Pitkän ja nousujohteisen uran Avidlyssa tehnyt Teija Himberg aloitti elokuun alussa strategisen markkinoinnin suunnittelutoimisto Hansdotterin ensimmäisenä brand strategy directorina. Himbergin…