Ajankohtaisia uutisia, kirjoituksia ja ajatuksia meitä koskien.
-
Mainostoimisto Hansdotterin toimitusjohtajaksi digiosaaja Tatu Koivu
Koko kuusivuotisen taipaleensa tasaisesta ja kannattavasti kasvanut mainostoimisto Hansdotter vaihtaa toimitusjohtajaa. Uudeksi toimitusjohtajaksi 1.6. alkaen on nimitetty yrityksen menestyksekkäästä digiloikasta…
-
Itseironinen brändi – miksi se toimii?
Kun kilpaillaan kuluttajien huomiosta ja sympatiasta, itsekehun sijaan itseironia voi olla markkinoinnissa toimivampi valinta. TEKSTI MIIKKA RUSI “Uutuus Picnicissä: hyvää…
-
Hansdotterin oma suljettu tekoäly opetetaan asiakkaiden tavoille
Suljettu tekoäly mahdollistaa sen turvallisen käytön myös luovan markkinointiviestinnän apuna. Hansdotterin omaa tekoälyä ja sen mahdollisuuksia yhdessä työntekijöiden kanssa kehittää…
-
AI ja videotuotannon uusi normaali
Videontuotanto on yksi luovan työn alueista, joissa tekoälyn tuoman muutoksen suuruusluokka tulee hyvin esille. Oletko jo perillä, mitä tekoäly mahdollistaa…
-
Tekemällä oppii, vaikka se on klisee
TEKSTI: PIHLA LAAKSO Työharjoitteluni Hansdotterilla päättyy tänään ja ymmärrettävästi minulta on viime päivinä kyselty, mitä olen harjoittelussa oppinut. Kuluneiden viiden kuukauden…
-
Selkeä viestintä lisää turvallisuutta
Kun ystäväsi kysyy neuvoa Italian Salernossa järjestettäviin häihin pukeutumiseen, ajatuksesi terästäytyy. Sinulle on tärkeää, että ystäväsi onnistuu ja voi nauttia…