Arvot esiin innostavasti
Satakunnan Osuuskauppa onnistui nuorentamaan brändiään kertomalla vastuullisuudesta samaistuttavasti ja inspiroivasti. Sosiaalisen median kampanjat korostivat modernia ja merkityksellistä yhteistyötä, joka toi nuoret lähemmäksi brändiä.
Asiakas
Satakunnan OsuuskauppaAsiakkaan haaste
Brändin piti tuoda vastuullisuus esiin modernilla tavalla, joka puhuttelee erityisesti nuorten asiakkaiden arvoja.
Ratkaisumme
Lähestyimme nuoria heidän omilla alustoillaan ja loimme sisältöjä, jotka yhdistävät tarinankerronnan ja visuaalisuuden.
Vaikuttavat tulokset
Nuorten sitoutuminen kasvoi, ja he kokivat osuuskaupan ymmärtävän heidän arvojaan.


Ota yhteyttä ja mietitään yhdessä, miten vastuullisuutesi voi tavoittaa uusia kohderyhmiä.

Teija Himberg
Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.

Juuso Enala
Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”