Satakunnan Osuuskauppa

Arvot esiin innostavasti

Satakunnan Osuuskauppa onnistui nuorentamaan brändiään kertomalla vastuullisuudesta samaistuttavasti ja inspiroivasti. Sosiaalisen median kampanjat korostivat modernia ja merkityksellistä yhteistyötä, joka toi nuoret lähemmäksi brändiä.

Asiakkaan haaste

Brändin piti tuoda vastuullisuus esiin modernilla tavalla, joka puhuttelee erityisesti nuorten asiakkaiden arvoja.

Ratkaisumme

Lähestyimme nuoria heidän omilla alustoillaan ja loimme sisältöjä, jotka yhdistävät tarinankerronnan ja visuaalisuuden.

Vaikuttavat tulokset

Nuorten sitoutuminen kasvoi, ja he kokivat osuuskaupan ymmärtävän heidän arvojaan.

Ota yhteyttä ja mietitään yhdessä, miten vastuullisuutesi voi tavoittaa uusia kohderyhmiä.

Teija Himberg

Brändistrategi, asiakkuudet

Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.

Juuso Enala

Showrunner, osakas

Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”