Waterless Toilet Shop

Houkuttelevaa vastuullisuutta

Yhdysvaltain markkinoille laajentava asiakkaamme tarvitsi uuden, erottuvan brändin sekä verkkopalvelun ja -kaupan, jotka puhuttelevat sekä jälleenmyyjiä että loppukäyttäjiä.

Asiakkaan haaste

Tuotteen ainutlaatuisuus ei vielä riittänyt vakuuttamaan amerikkalaisia asiakkaita. Tarvittiin brändi, joka rakentaa luottamusta, puhuttelee arvoilla ja vastaa paikallisen markkinan odotuksiin.

Ratkaisumme

Loimme brändin, joka korostaa tuotteen ekologisuutta, helppokäyttöisyyttä ja modernia elämäntapaa. Verkkopalvelu ja -kauppa rakennettiin käyttäjälähtöisesti, huomioiden USA:n markkinatutkimuksen tulokset ja paikallisen verkkokauppakulttuurin vaatimukset.

Vaikuttavat tulokset

Uusi brändi teki tuotteesta haluttavan valinnan uudella markkinalla. Verkkosivusto ja verkkokauppa tukevat tehokkaasti lanseerausta ja mahdollistavat skaalautuvan kasvun.

Tehtävämme oli toteuttaa amerikkalaisen markkinan erityispiirteet huomioiva brändityö uudelle lanseerattavalle brändille sekä
luoda uuden brändin mukainen verkkopalvelu ja verkkokauppa.

Valmistaudu kansainvälistymiseen vaikuttavalla brändillä. Ota yhteyttä Hansdotteriin.

Teija Himberg

Brändistrategi, asiakkuudet

Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.

Tatu Koivu

Toimitusjohtaja, osakas

Tatu palaa halusta kehittää ja parantaa asioita yhdessä. Hänet tunnetaan vahvasta ongelmanratkaisukyvystä sekä rauhallisesta asenteesta. Sekä hymykuopistaan.