Houkuttelevaa vastuullisuutta
Yhdysvaltain markkinoille laajentava asiakkaamme tarvitsi uuden, erottuvan brändin sekä verkkopalvelun ja -kaupan, jotka puhuttelevat sekä jälleenmyyjiä että loppukäyttäjiä.
Asiakas
Waterless Toilet ShopAsiakkaan haaste
Tuotteen ainutlaatuisuus ei vielä riittänyt vakuuttamaan amerikkalaisia asiakkaita. Tarvittiin brändi, joka rakentaa luottamusta, puhuttelee arvoilla ja vastaa paikallisen markkinan odotuksiin.
Ratkaisumme
Loimme brändin, joka korostaa tuotteen ekologisuutta, helppokäyttöisyyttä ja modernia elämäntapaa. Verkkopalvelu ja -kauppa rakennettiin käyttäjälähtöisesti, huomioiden USA:n markkinatutkimuksen tulokset ja paikallisen verkkokauppakulttuurin vaatimukset.
Vaikuttavat tulokset
Uusi brändi teki tuotteesta haluttavan valinnan uudella markkinalla. Verkkosivusto ja verkkokauppa tukevat tehokkaasti lanseerausta ja mahdollistavat skaalautuvan kasvun.

Tehtävämme oli toteuttaa amerikkalaisen markkinan erityispiirteet huomioiva brändityö uudelle lanseerattavalle brändille sekä
luoda uuden brändin mukainen verkkopalvelu ja verkkokauppa.


Valmistaudu kansainvälistymiseen vaikuttavalla brändillä. Ota yhteyttä Hansdotteriin.

Teija Himberg
Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.

Tatu Koivu
Tatu palaa halusta kehittää ja parantaa asioita yhdessä. Hänet tunnetaan vahvasta ongelmanratkaisukyvystä sekä rauhallisesta asenteesta. Sekä hymykuopistaan.