LämpöYkkönen

Lämpöä hehkuva brändi

LämpöYkkönen halusi brändinsä ilmentävän sitä, mistä sen asiakkaat jo yhtiön tunsivat: vahva asiantuntemus, erinomainen palvelu ja inhimillinen lämpö.

Asiakas

LämpöYkkönen

Asiakkaan haaste

Lämpöpumpuista tunnettu LämpöYkkönen on alansa markkinajohtaja, joka saa asiakkailtaan erinomaisen arvosanan osaamisesta ja palvelusta. Yrityksen ilme haluttiin saada vastaamaan tätä laatua.

Ratkaisumme

Uuden visuaalisuuden inspiraationa oli lämpökamerakuva, josta johdettu graafinen elementti varioituu eri aineistoissa. Yhdessä persoonallisten ihmiskuvien kanssa se tuo ilmeeseen tunnistettavuutta ja lämpöistä tunnetta.

Vaikuttavat tulokset

LämpöYkkösen ilmeuudistuksen lopputuloksena syntyi laadukas, hallittu ja lämpöä huokuva ilme, joka erottuu kilpailijoista.

Markkinointi ei ole vain tuotteiden myymistä. Me myymme ennen kaikkea mukavuutta, turvallisuutta ja helppoutta. Mitä pysyvämmän tunnekokemuksen voimme brändillämme synnyttää, sitä muistettavampia olemme.

Maria Aksela Markkinointi- ja brändijohtaja, LämpöYkkönen

Yhtiön visio on tuottaa asiakkaidensa kanssa vuonna 2030 suuren ydinvoimalan verran uusiutuvaa energiaa. Se muotoutui brändin kirkastuksessa sloganiksi ”Positiivista energiaa”.

Me autamme sinua rakentamaan ymmärrettävää, erottuvaa ja muistettavaa viestintää.

Juuso Enala

Showrunner, osakas

Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”

Teija Himberg

Brändistrategi, asiakkuudet

Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.