Lämpöä hehkuva brändi
LämpöYkkönen halusi brändinsä ilmentävän sitä, mistä sen asiakkaat jo yhtiön tunsivat: vahva asiantuntemus, erinomainen palvelu ja inhimillinen lämpö.
Asiakas
LämpöYkkönenAsiakkaan haaste
Lämpöpumpuista tunnettu LämpöYkkönen on alansa markkinajohtaja, joka saa asiakkailtaan erinomaisen arvosanan osaamisesta ja palvelusta. Yrityksen ilme haluttiin saada vastaamaan tätä laatua.
Ratkaisumme
Uuden visuaalisuuden inspiraationa oli lämpökamerakuva, josta johdettu graafinen elementti varioituu eri aineistoissa. Yhdessä persoonallisten ihmiskuvien kanssa se tuo ilmeeseen tunnistettavuutta ja lämpöistä tunnetta.
Vaikuttavat tulokset
LämpöYkkösen ilmeuudistuksen lopputuloksena syntyi laadukas, hallittu ja lämpöä huokuva ilme, joka erottuu kilpailijoista.

Markkinointi ei ole vain tuotteiden myymistä. Me myymme ennen kaikkea mukavuutta, turvallisuutta ja helppoutta. Mitä pysyvämmän tunnekokemuksen voimme brändillämme synnyttää, sitä muistettavampia olemme.


Yhtiön visio on tuottaa asiakkaidensa kanssa vuonna 2030 suuren ydinvoimalan verran uusiutuvaa energiaa. Se muotoutui brändin kirkastuksessa sloganiksi ”Positiivista energiaa”.

Me autamme sinua rakentamaan ymmärrettävää, erottuvaa ja muistettavaa viestintää.

Juuso Enala
Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”

Teija Himberg
Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.