Kaukokiito

Brändiuudistus suomalaiselle ikonille

Kaukokiidon 70-vuotias brändi on osa suomalaista kansallismaisemaa. Yrityksen historian suurin brändiuudistus tehtiin, kun uusi liiketoimintastrategia valmistui.

Asiakas

Kaukokiito

Asiakkaan haaste

Kaukokiidon brändi kaipasi uudistusta miltei 30 vuoden jälkeen. Brändin mielikuva ei tutkimusten mukaan vastannut yrityksen uuden strategian mukaista linjaa, eikä se ollut niin yhtenäinen kuin olisi toivottavaa.

Ratkaisumme

Kirkastimme brändin tarinan ja kehitimme brändiä mielikuvallisesti haluttuun suuntaan. Markkinointiviestintä sai brändistrategian, joka ohjaa tekemistä moneksi vuodeksi eteenpäin.

Vaikuttavat tulokset

Kaukokiidon brändi tuli nykyaikaan hienovaraisin visuaalisin uudistuksin. Työn tuloksena syntyi kirkas brändi, joka kokonaisuutena puhuu strategian kanssa samaa kieltä.

Klassikko tuotiin tähän päivään

 

Kaukokiidon visuaalisuus uudistettiin – mukaan lukien kaikille suomalaisille tuttu logo. Brändin ilme modernisoitiin vanhaa kunnioittaen, samalla kuitenkin raikkaasta, kehittyvästä ja digitaalisuuteen panostavasta organisaatiosta viestien.

Pyydä lisätietoja, ja autamme sinua rakentamaan ymmärrettävää, erottuvaa ja muistettavaa viestintää.

Juuso Enala

Showrunner, osakas

Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”

Ulla Suur-Inkeroinen

Strategi, osakas