Kakola Spa

Paikka antautua kiireettömyydelle

Kakola Spa on täydellinen pako arjesta. Kun sulkee oven takanaan, ei tarvitse huolehtia muusta kuin rentoutumisesta.

Asiakas

Kakola Spa

Asiakkaan haaste

Hemmottelun ja nautiskelun keidas Kakola Spa avattiin loppuvuonna 2022. Uusi spa tarvitsi ilmeen ja brändin, joka kommunikoi arvokkuutta, tyyliä ja rauhaa.

Ratkaisumme

Vahvoilla, yksinkertaisilla elementeillä syntyy tunnistettava ilme ja verkkosivusto, joka on helppokäyttöinen ja houkutteleva.

Vaikuttavat tulokset

Kakola Spa on ollut menestys heti avajaisista ja lanseerauskampanjastaan lähtien. Se on houkutellut Kakolanmäelle aivan uudenlaisia asiakkaita ja tuonut kaupunkiin matkailijoita.

Sujuva käyttäjäkokemus verkossa

 

Kakola Span verkkosivustolla tärkeää oli erityisesti helppokäyttöisyys ja houkuttelevuus, jolloin span asiakkaiden saama korkealaatuinen kokemus voi alkaa jo verkkosivulla.

Teimme sivuston käyttäen täysin uniikkia WordPress-teemaa joka on helppokäyttöinen ja tulevaisuudessa laajenennettavissa.

Spa on louhittu Kakolanmäen kallion suojaan, eli ollaan kirjaimellisesti kiven sisässä. Suljettu, intiimi tila huokuu rauhaa ja pakottaa keskittymään olennaiseen – rentoutumiseen.

Pyydä lisätietoja, ja autamme sinua rakentamaan ymmärrettävää, erottuvaa ja muistettavaa viestintää.

Juuso Enala

Showrunner, osakas

Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”

Teija Himberg

Brändistrategi, asiakkuudet

Teija osaa kaavoittaa vaatteita – ja liiketoimintaa. Hänellä on poikkeuksellinen kyky hahmottaa teknisen alan asiakkaiden bisneslogiikkaa, prosesseja ja mahdollisuuksia.