Jalostajan hernekeitto on klassikko, joka kaipasi brändiin sopivaa, raikasta konseptia. Syntyi Torstai.
Työn tavoitteena oli kiteyttää hernekeiton brändi, nostaa sen tunnettuutta sekä lisätä myyntiä kolmella prosentilla. Työn ensisijaiseksi kohderyhmäksi määriteltiin perinteitä arvostavat suomalaiset. Konseptin haluttiin kuitenkin puhuttelevan suurta yleisöä mahdollisimman tehokkaasti.
Kampanjan pääviestit sekä visuaalisuus luotiin tietoisesti erittäin pelkistetyksi. Jäljelle jätettiin vain Jalostajan keltainen brändiväri, hernekeittopurkki, sekä konseptin nimi: Torstai. Pääviesti hyödyntää onnistuneesti hernekeiton vakiintunutta asemaa, osana kansallista perinnettä. Konseptin myötä Jalostaja omi hernekeittopäivän itselleen. Myös kampanjointi keskittyi torstain ympärille.