Tribuutti hernaripäivälle
Jalostajan hernekeitto on klassikko, joka kaipasi brändiin sopivaa, raikasta konseptia. Syntyi Torstai.
Asiakas
Jalostaja
Asiakkaan haaste
Työn tavoitteena oli kiteyttää Jalostajan hernekeiton brändi, nostaa sen tunnettuutta sekä lisätä myyntiä kolmella prosentilla.
Ratkaisumme
Äärimmilleen yksinkertaistettu pääviesti hyödyntää hernekeiton vakiintunutta asemaa osana kansallista perinnettä.
Vaikuttavat tulokset
Kiitelty mainoskampanja palkittiin Vuoden mainoksena 2019.

Torstai-kampanja omi klassisen hernekeittopäivän Jalostajalle. Myös kampanjan näkyvyys keskittyi torstaipäiville.


Me autamme sinua rakentamaan ymmärrettävää, erottuvaa ja muistettavaa viestintää.

Juuso Enala
Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”