Jalostaja

Tribuutti hernaripäivälle

Jalostajan hernekeitto on klassikko, joka kaipasi brändiin sopivaa, raikasta konseptia. Syntyi Torstai.

Asiakas

Jalostaja

Asiakkaan haaste

Työn tavoitteena oli kiteyttää Jalostajan hernekeiton brändi, nostaa sen tunnettuutta sekä lisätä myyntiä kolmella prosentilla.

Ratkaisumme

Äärimmilleen yksinkertaistettu pääviesti hyödyntää hernekeiton vakiintunutta asemaa osana kansallista perinnettä.

Vaikuttavat tulokset

Kiitelty mainoskampanja palkittiin Vuoden mainoksena 2019.

Torstai-kampanja omi klassisen hernekeittopäivän Jalostajalle. Myös kampanjan näkyvyys keskittyi torstaipäiville.

Me autamme sinua rakentamaan ymmärrettävää, erottuvaa ja muistettavaa viestintää.

Juuso Enala

Showrunner, osakas

Ota yhteyttä Juusoon, kun tarvitset ajattelua laatikon ulkopuolelta. Tai kuten eräs asiakas sen tiivisti: ”Soitin Juusolle, koska nyt tarvitaan hieman kontroversiaalimpaa näkemystä.”

Ulla Suur-Inkeroinen

Strategi, osakas