Koko kuusivuotisen taipaleensa tasaisesta ja kannattavasti kasvanut mainostoimisto Hansdotter vaihtaa toimitusjohtajaa. Uudeksi toimitusjohtajaksi 1.6. alkaen on nimitetty yrityksen menestyksekkäästä digiloikasta vastannut operatiivinen johtaja Tatu Koivu. Hän näkee päätehtävänään asiakkaista ja ihmisistä välittämisen.
Toimitusjohtaja toiminut Ulla Suur-Inkeroinen keskittyy jatkossa strategiseen asiakastyöhön ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.
Kansainvälisesti toimiva Hansdotter on kasvanut menestyksekkäästi – viime vuoden haastavissa olosuhteissakin myyntikate kasvoi noin 15 % – ja laajentanut palvelutarjoomaansa erikoistuen vaativien BtoB-asiakkaiden markkinointiviestintään.
– Yhdessä tekevä, välittävä ja hyvinvoiva tiimi loistaa sisään- ja ulospäin. Asiakkaillemme se näkyy suhteemme lujuutena ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisenä. Hansdotter ja minä jaamme myös hyvin samankaltaiset arvot, kuten asiakkaista ja ihmisistä välittämisen, sekä vakiintuneiden toimintatapojen rohkean haastamisen, kertoo Tatu Koivu.
Hansdotterin kasvuasenne tarjoaa sen asiakkaille mahdollisuuksia esimerkiksi uusien modernien palveluiden muodossa. Hansdotterin kirkas suunta onkin yhä vaikuttavampien palveluiden kehittäminen. Yrityksen asiakkaat toimivat muun muassa koulutuksen, joukkoliikenteen ja terveysteknologian alalla, ja asiakkaissa korostuvat korkean teknologian yritykset ja kansainväliset kasvuyritykset
– Meillä on ulkopuolisen tahon tekemän asiakastutkimuksen mukaan poikkeuksellisen näkemyksellinen ja strateginen ote. Haluamme kehittyä asiakkaidemme rinnalla yhä fokusoidummin liiketoimintaa kehittäväksi kumppaniksi, täsmentää Ulla Suur-Inkeroinen.