Vaikuttajamarkkinointi pohjautuu aina yrityksen omiin arvoihin

Vaikuttajamarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa yrityksen kannalta keskeiset kohderyhmät ja vaikuttaa heidän asenteisiinsa, tietoihinsa tai ostokäyttäytymiseensä aidosti kiinnostavien henkilöiden ja tarinoiden kautta. Vaikuttajamarkkinoinnissa on keskeistä löytää yrityksen ja sinne kohderyhmien arvot jakavia aitoja vaikuttajia.

Hansdotter yhteistyöhön PING Helsingin kanssa

Hansdotter on aloittanut yhteistyön johtavan suomalaisen vaikuttajamarkkinointiyritys PING Helsingin kanssa. PING tarjoaa nyt Hansdotterin asiakkaille muun muassa seuraavia palveluita: 

  • vaikuttajastrategia
  • vaikuttajakartoitukset
  • vaikuttajakampanjat
  • vaikuttajavetoinen sisällöntuotanto
  • vaikuttajavetoinen tuotekehitys
  • sosiaalisen median koulutukset
  • sosiaalisen median kanava-analyysit

Vaikuttajamarkkinointi kasvattaa merkitystään

Vaikuttajamarkkinointi on nopeasti merkitystään kasvattava mainonnan muoto, jossa haluttu kohderyhmä tavoitetaan sitä puhuttelevan henkilöbrändin kautta. PINGin verkosto tavoittaa yli 1 500 vaikuttajaa Suomesta ja maailmalta. Vaikuttajat ovat bloggaajia, tubettajia, snäppääjiä, instaajia, e-urheilijoita, artisteja tai urheilijoita.

Hyvin suunniteltu ja toteutettu vaikuttajamarkkinointi on aina tuloksellinen osa yrityksen liiketoimintaa. PING auttaa Hansdotterin asiakkaita saavuttamaan tavoitteensa yhdistämällä vaikuttajamarkkinoinnin, PR:n ja sosiaalisen median inhimillisen markkinoinnin keinoin luomalla ilmiöitä ja kahvipöydän keskustelunaiheita.

Huomasimme nopeasti, että jaamme pitkälti yhteisen arvomaailman, jonka pohjalle yhteistyötä on hyvä rakentaa.

Tuomo Meretniemi

– Olen vilpittömän iloinen yhteistyöstä Hansdotterin kanssa. Huomasimme nopeasti, että jaamme pitkälti yhteisen arvomaailman, jonka pohjalle yhteistyötä on hyvä rakentaa. Ja mikä parasta, yhteistyö on kaksisuuntaista: PING Helsinki tarjoaa ilolla Hansdotterin palveluita omille asiakkailleen, sanoo PING Helsingin kasvujohtaja Tuomo Meretniemi.

Rakasta
1
Loading...
Jaa